«Мюзикола», қызғаншақ әйел мен Қайрат Нұртастан кейінгі өмір. Карина Абдуллинамен сұхбат

Басты бет Мақалалар «Мюзикола», қызғаншақ әйел мен Қайрат Нұртастан кейінгі өмір. Карина Абдуллинамен сұхбат

1992 жылы музыкант Болат Сыздықовтың «Гүлдер», «Арай», «Алма-Ата» және «А-Студио» ансамблі сияқты танымал музыкалық жобаларға қатысуда даңқы мен әсерлі тәжірибесі болды. Ол өзінің музыкалық жобасын жасауды ұйғарады және өз тобына қосылатын вокалист іздейді. Алматыдағы достарының бірі оны талантты жас әнші Карина Абдуллинамен таныстырады. Осылайша аты аңызға айналған «Мюзикола» дуэті дүниеге келді.

Содан бері 30 жылдан астам уақыт өтті. Осыдан тура 7 жыл бұрын күйші әрі композитор Болат Сыздықов өмірден озды. Барлығы үшін бұл кенеттен болды. «Musicola» тобының екінші жартысы Карина Абдуллина көптен бері алғаш рет Алматыда шығармашылық кешін өткізеді.

«Мюзикл» әндері қалай дүниеге келді? Бүкіл ТМД-ны дүркіретіп өткен дуэт неліктен 2000-жылдардың басында Алматыға оралуды ұйғарды? Ал Карина Абдуллина қазір қалай өмір сүреді? Бұл туралы суретші Tengri Life тілшісіне айтып берді.

– «Мюзиколадағы» көптеген әндердің сөзін жаздыңыз. Бұл процесс қалай жұмыс істейді? Ән мәтіндері сіздің жеке өміріңізбен байланысты ма?

– Мен әннің сөзін ғана емес, музыкасын да жазамын. Ал «Мюзикола» әндерінің көпшілігі, ал олардың 100-ден сәл астамы жазылған, олардың көпшілігі шын мәнінде танымал және тыңдармандардың сүйіктісіне айналған, шын мәнінде мен жазған. Әрине, басынан өткерген нәрселер шығармаларыңызда көрініс табады. Бірақ, әрине, бәрі сөзбе-сөз емес. Бірақ қалай болғанда да ән шығару үшін бірдеңені сезіну, бірдеңені басынан өткізу керек. Сондықтан менің авторымның шығармасы әлі де өмірбаяндық деп айта аламыз.

Білесіз бе, маған өлең, өлең жазуды ешкім үйреткен жоқ, бұл Алланың берген үлкен сыйы. Бұл менің кінәм емес. Бұл маған жоғарыдан берілген, табиғат берген талант. Менің басымда ән немесе аспаптық шығарма дүниеге келгенде, олар бірден менің басымда біріктіріледі. Сосын мен үшін бар болғаны фортепианоға отырсам болғаны, менің академиялық музыкалық білімім бар, бақытыма қарай, мен жақсымын да, ойыма келген әннің сөзін ызылдатып, санамда туған нәрсені ойнай бастаймын. Бұл кез келген сәтте ойға оралуы мүмкін (күлді). Сондықтан бұл процесс - ұстанбайтын, таңғажайып, құдайлық және өте қызықты.

- «Мюзикола» атауы қалай пайда болды?

– «Мюзикола» – Болат Сыздықовтың жобасы. Біз онымен танысқанымызда «Гүлдер», «Арай», «Алма-Ата», «А-Студио» сияқты топтарда жұмыс істеген, белгілі музыкант болған. Мәскеуде көрнекті композитор Максим Дунаевскийдің оркестрінде де жұмыс істеді. Содан кейін ол өзінің музыкалық жобасын жасауға дайын болды және оны «Музикола» деп атады (бұл қазіргі заманғы дыбыстардың бірінің атауы). Содан мен бұл жобаға келдім. Әйтеуір, жұлдыздар бір-бірімізді кездестірді, өйткені біз әріптестер ғана емес, сонымен бірге өте жақын достар едік, бір-бірімізді бір қарағанда ғана емес, бір қарағанда түсіндік, бірге музыка жазды, сөйлестік, гастрольге бардық, концерттер берді.

– «Мюзикола» кезінде сіз Мәскеуде ұзақ тұрдыңыз. Неліктен Алматыға оралуды шештіңіз?

– Расында, 1995 жылдан 2005 жылға дейін 10 жылға жуық Болат екеуміз Мәскеуде тұрдық. Ал біз өз күшімізбен қол жеткізуге болатын нәрсенің бәріне қол жеткіздік, біраз жетістіктерге жеттік, көпшіліктің көңілінен шықтық. Біз көп гастрольдік сапарда болдық. Ақыры Қазақстанға оралу туралы шешім қабылдағанда, бұл саналы шешім болды. Ол кезде ресейлік шоу-бизнестің продюсерлік бизнеске айналғаны соншалық, онда тәуелсіз өмір сүру мүмкін емес еді. Ол кезде танымал болып, бізге келісім-шарттар ұсынылды. Бірақ бұл келісім-шарттардың барлығы біз үшін, суретшілер үшін мүлдем тиімсіз болды. Егжей-тегжейлі айтқым келмейді, Болат екеуміз жай ғана отырып, сөйлесіп, шешім қабылдадық. Білесіз бе, бұл біздің қанымыз, теріміз, ақыл-ойымыз бен физикалық еңбегіміз.

Біз біртума топ болдық, музыканы өзіміз шығардық, тек өз әндерімізді орындадық, соның бәрін өңдеу, жазу, продюсерлеу керек еді. Содан кейін сіз бір жерге гастрольге баруыңыз керек, бұл үнемі ұйқының болмауын білдіреді, бұл күнделікті өмірдегі тәртіпсіздік, бұл өте қиын жұмыс және ауыр өмір. Ал 80 пайызын өндірушіге беріп, 20 пайызын ғана өзімізге қалдырып, мұндай жағдайларды біз үшін жарамсыз деп санадық. Біз Қазақстанға оралып, тыныш өмір сүріп, барлық кірісті екіге бөлуді шештік. Және бұл дұрыс шешім болды, біз бұған ешқашан өкінген емеспіз.

Мен әлі де Алматыда тұрамын, бұл менің туған жерім, мен оны өте жақсы көремін. Шығармашылықпен айналысып, ән жазып, байсалды музыкамен айналысамын.

Сіздің Батырхан Шүкеновпен дуэтте орындаған «Әнші мен саксофон» әнін Қазақстанда ғана емес, тыңдармандар да ұнатады. Бұл ән қалай пайда болды?

Мен бұл әнді 1998 жылы жаздым, мен әлі өте жас қызмын, теңіз жағалауындағы курортқа демалысқа бардым. Мен сол сәтте қатты күйзелдім, өйткені менің өмірімде қорқынышты қайғы болды: мен анамнан, жас, сұлу, ақылды, талантты, сүйікті анамнан айырылдым. Ол төсекке жатып, оянбады. Сөйтіп, жақын туыстарым мені бұл күйден шығарып, ұшаққа отырғызып, теңізге апарды. Сол жерде мен ғашық болдым. Бұл мені өмірге қайтарған әдемі мерекелік романтика болды. Бұл әнде айтылғанның бәрі менің басымнан өтті. Барлығы, бәрі, бәрі: "Елордадан шалғайда, барқыт жағажай маусымында. Құстар теңізде айналып жүрді, мұның бәрі арман сияқты көрінді. Оны биде айналдырғанда жүрек тоқтауға қорықты. Әнші нәзік ән айтты, саксофон нәзік естілді ».

Біраз уақыттан кейін көрнекті музыкант, Болат Сыздықовтың жақын досы, жақсы досым Батырхан Шүкенов Болатқа бірге бірдеңе жаздыруды ұсынды. Ол кезде бәріміз Мәскеуде тұрдық, өз студиямыз болды, Булат аранжировкамен (гитара бөліктерін жазумен) айналысты. Батыр: «Болат, Каринка бірдеңе жазар ма?» деді.

Ал мен бұл әнді бір жерде, басымның түбінде жатырмын. Мен аспапқа отырдым да, оның дизайнын жасадым. Демонстрацияны жазып алып, Батырға жібердік. Міне, шынымды айтсам, қол ұстасып, Батырхан Болатқа телефон соғып: «Болат, Қараға айт, оның тамаша шығарма жазғанын», – деді. Бір аптадан кейін әнді студиямызға жаздырдық. Біз бұл әннің қаншалықты танымал болатынын ол кезде де білмедік.

Сәлден соң Дана Орманбаеваның арқасында бейнеклип түсірілді. Ол кезде ол Батырханмен бірге жұмыс істеп, оны бейнебаянға түсіруге мәжбүрлеген. Біз қаламадық, жалқау болдық және уақыт жоқ, бірақ ол бәрімізді жинады, режиссер мен түсіру тобын жалдады. Және осы күнге дейін оған алғысым шексіз. Себебі, студияда жүрген, жұмыс істеп, күліп, жазып жүрген бұл бейнебаян тарихқа айналып, әні күні бүгінге дейін өмір сүріп келеді.

Менің ойымша, қазір бүкіл қазақстандықтар Батырды шынымен сағынып жатыр. Ең қызығы, осы әнді жазғанда ғашық болған кейіпкерім есімде бұлдыр есімде (күлді). Ал ән әлі күнге дейін сүйіп тыңдайды.

Бүгінгі қазақ эстрадасына қалай қарайсыз, қай замандас әншілерді тыңдайсыз?

Қазіргі қазақ эстрадасы сан алуан. Жаһандану мен әлеуметтік желілердің арқасында әртістердің көптігі сонша, олардың барлығын білу мүмкін емес.

Маған "Mezzo" тобы қатты ұнайды. Ең бастысы, мен жігіттерді кәсібилігі үшін бағалаймын. Жалпы, мен барлық жағынан кәсібилікті жақтаймын. Ал кәсіпқойлық та талантпен сусындаса, тамаша топтар пайда болады, тамаша әндер шырқайды. Бүгін бұл менің Қазақстандағы ең сүйікті тобым, төрт тенор. Айтпақшы, мен де оларға арнап ән жазамын.

Маған жас әнші Мархаба Сәби де қатты ұнайды. Маған оның өзіндік ерекшелігі, стихиялылығы ұнайды, ол өз әндерін жазады.

Қайрат Нұртастың ән айтқаны ұнайды. Оның дауысының өте жағымды тембрі, ерекше презентация және өте жақсы ойластырылған репертуары бар. Мен оны тыңдағанды ​​ұнатамын.

Көпшілікке беймәлім, бірақ мен араласатын, музыкасын мен де тыңдайтын, бірақ есімдері сізге ештеңе айта алмайтын әртістер мен музыканттар көп. Бірақ, жалпы, қазір Қазақстанда талантты, әртүрлі стильдегі жас орындаушылар өте көп. Және бұл мені қатты қуантады.

Жақында қазақ әншісі, еңбек сіңірген қайраткер Гүлнұр Оразымбетованың видеосы желіде қызу талқыланды. Оны плюс фонограммасын пайдаланды деп айыптады, сондықтан әнші әлеуметтік желіде сынға ұшырады. Бұл жағдай туралы не ойлайсыз?

Мен Гүлнұр Оразымбетованы танимын. Менің ойымша, ол керемет және тәжірибелі әнші, әдемі әйел. Ол саундтрекпен бірге ән айтса да, бұл оның өзіндік себептері болғанын білдіреді. Өйткені әлемде ән айтпаған және саундтрекке ән айтпаған бірде-бір эстрада әртісі жоқ.

Өкінішке орай, қоғамымызда өз өнерпаздарын жек көретіндер көп. Бұл мені қатты қынжылтады. Мен ешқашан ешкімді соттай алмаймын. Мен алдымен талдаймын, кіруге тырысамын, сотталып жатқан адамның терісіне енемін. Әрі үкім шығармаңдар, әйтпесе сотталмайсыңдар. Өзіңіз бірдеңе жасауға тырысыңыз, ән шығарыңыз, оны жазыңыз. Иә, ақырында, сахнаға шығыңыз, жүздеген, мыңдаған көрермендер сізге қарап тұрғанда, онымен жүріңіз. Сондықтан мен кез келген өшпенділікке үзілді-кесілді қарсымын.

Мысалы, егер біреу менің Instagram парақшама жаман пікір жазса, мен ондай комментаторлармен рәсімде де тұрмаймын. Мен оларға ештеңе жауап бермеймін, мен оларды блоктаймын, барлығы осы. Сондықтан Гүлнұрға шығармашылық табыс тілеймін, ондай нәрселерге мән берудің қажеті жоқ. Қазақта «ол үреді, керуен жүді» деген тамаша мақал бар. Осылайша ит үреді, керуен ары қарай жүреді.

Сіз өте танымал адамсыз, және көпшілікті Карина Абдуллинаның жеке өмірі қызықтыратыны таңқаларлық емес. Өзіңіз таңдаған адам туралы қысқаша айтып беріңізші, онымен қалай таныстыңыз?

Жеке өмірімде жолым болған емес. Мұның немен байланысты екенін білмеймін. Мен өз сенімімде фаталистпін. Мүмкін бұл мансап құруға көп күш жұмсағанымнан шығар. Мен мансапқұмар екенімді жасырмаймын. Мен үшін ең қызығы – мансабым, шығармашылығым. Тіпті менің өмірімде жас, тартымды, ал ер адамдар мені мүлдем қызықтырмайтын кезең болды. Иә, менде қарым-қатынас болды, мен бірінші күйеуіммен азаматтық некеде 7 жыл тұрдым. Өткеніме көз жүгіртсем, бұрынғы жігіттерімнің ешқайсысы, мен өзімнің саналы жаста тұрмысқа шыққан күйеуімнен басқа ешқайсысы да жоқ екенін түсінемін; жалғыз ұлымды 39 жасымда дүниеге әкелдім, олардың бәрі лайық емес, лайық емес. сұхбатында айтылады.

Өкінішке орай, менің жеке өмірімде солай болды, бірақ Құдай сізге бәрін бере алмайды. Бірақ Құдай маған қаншама талант берді, мен музыка жаза аламын, ән айта аламын, фортепианода ойнай аламын, өлең жаза аламын және сіз сахнаға шығып, өзіңіз шығарған нәрсені шырқасаңыз, бұл үлкен бақыт. Сіз оны бастан өткергендіктен шығардым және ол тыңдармандардың жүрегін елжіретіп, олардың жүрегінде 20 жылдан астам өмір сүрді. Маған сеніңіз, бұл қанағаттану кез келген ер адаммен сөйлесуден гөрі көп нәрседен туындайды.

Жолдасыма келсек, ол өте әдепті адам, нағыз отағасы, тамаша әке, ол мені қатты жақсы көреді, мен де оны жақсы көремін. Біздің одақ – сыйластық пен өзара түсіністікке негізделген екі ересектің одағы. Мен оған сене алатынымды білемін, ол да маған сенетінін біледі. Бірақ мен қалай танысқанымызды айтпай-ақ қояйын, себебі бұл аз ғана құпия. Бірақ мен қазіргі уақытта керемет некеде болдым және бұл некеде бақыттымын деп айта аламын.

Ұлымның мінезі бар. Мен оның бойынан өзімді танимын. Сырттай маған қатты ұқсайды. Жалпы, ұлдар анасына ұқсайды деп жиі айтады. Ол музыканы жақсы көреді, айтпақшы, оның менің репертуарымдағы ең сүйікті әні – «Әнші және саксофон». Бірақ ол өмірін музыкамен байланыстырғысы келмейді. Ол сәулетші болуды армандайды.

– Қазіргі таңда қазақ қоғамында зорлық-зомбылық, тұрмыстық зорлық-зомбылық тақырыбы өте өткір. Сіз өміріңізде мұндайды кездестірдіңіз бе?

- Бақытымызға орай, жоқ. Бірақ мен осыдан зардап шеккен көптеген әйелдерді білемін. Бұл сұмдық. Ал күйеуінен таяқ жеген, бірақ онымен бірге өмір сүріп, одан кейін де одан бала туатын әйелді түсіне алмаймын. Бұл жерде, меніңше, адамгершілік тәрбиесінің жалпы жаһандық проблемасы бар сияқты, егер отбасы бұған төтеп бере алмаса, мектептерге қандай да бір пәнді енгізу керек сияқты. Бұл тек Қазақстан үшін ғана емес, жалпы қазіргі қоғам үшін өте үлкен мәселе. Әрине, мен зорлық-зомбылыққа қарсымын және оған ешқашан шыдамас едім. Ешқашан, ештеңе үшін және кез келген ақша үшін.

- Карина Абдуллинаның күні әдетте қалай өтеді? Сізді қай жерде кездестіре аламыз? Карина Абдуллина не істейді?

- Шынымды айтсам, мен қазір айтайын, барлық романтика бір жерде буланып кетеді. Өйткені Карина Абдуллинаның күні мектеп оқушылары бар әйелдердің көпшілігінің күні сияқты құрылымдалған. Менің ұлым қазір 7 жаста, ол бірінші сыныпта, мен үшін, шынымды айтсам, толықтай қалпына келтіру үлкен стресс болды, өйткені мен онымен бірге таңғы 6-да тұруым керек. , оны мектепке дайындау үшін. Мен де көптеген аналар сияқты мерекелерді, әсіресе жазды асыға күтемін (күлді).

Мен оны мектепке апарған соң, күйеуім жұмысқа кетеді, мен өзіммен, өз ойыммен оңаша қалып, пианиноға отыра аламын. Менің үйде керемет аспап бар, мен бірдеңе жаза бастаймын, содан кейін барып, азық-түлік сатып алуым керек, содан кейін машинаны толтыруым керек. Содан кейін баланы мектептен алып кету керек болатын уақыт жақындайды, содан кейін мен онымен толығымен айналыстым. Жалпы, күннің көп бөлігі қалыпты, жүйелі түрде өтеді. Кейде түсірілімдер немесе қызықты кездесулер болады. Бірақ көп адамдар сияқты мен де қарапайым адаммын.

Табысқа келетін болсақ, өкінішке орай тұрақты табысым жоқ. Бір қуанарлығы, өте жауапты отағасы, әкем бар, бізді қолдап отыр. Мен авторлар қоғамынан аударымдар алған кезде толық емес жұмыс күнімен жұмыс істеймін. Бақытымызға орай, өмірімде көптеген әндер шығардым, олар тек Қазақстанда ғана емес, Ресейде, тіпті шетелде де орындалады. Роялти - бұл жақсы көмек.

Кейде олар сізді бір жерде өнер көрсетуге шақырады - бір жерде бірдеңе табуға. Кейде мен бартер арқылы жұмыс істеймін. Табыстың сан алуан түрі бар, бірақ, өкінішке орай, тұрақтысы жоқ. Мені көп адамдар бай деп ойлайды, білмеймін, мен солай көрінетін шығармын. Мен сол әсер қалдырамын. Әрине, Шекспир айтқандай, «күнәһар ретінде танылғанша, күнәкар болған жақсы».

Жалпы, Мюзиколаның бүкіл тарихында Булат екеуміз еш жерде ресми түрде жұмысқа қабылданбадық. Біз әрқашан келісім-шарт бойынша ғана жұмыс істедік. Неге екенін білмеймін. Бірақ мен шағымданбаймын. Мен шағымданбаймын, мен қиналмаймын, өйткені сіз жұмыс істегенде әрқашан наныңызды өзіңіз табасыз.

Кейде маған әнге тапсырыс береді. Жақында бір әншіге өте сәтті ән жаздым, атын атамай-ақ қояйын, ол салмақты стильде жұмыс істейді. Бірақ ол: «Мен халыққа ән айтқым келеді, мен адамдардың көңіл көтеруін қалаймын» деді. Мен оған арнап ән жаздым, оны сатқаннан кейін мен оны тыңдап, ойладым: Мырза, мен неге өзім үшін мұндай ән жазбадым? Ән сондай сәтті шықты. Міне, мен осылайша ақша таптым. Мен осылай өмір сүремін.

– Сұлулық сырыңызды айтсаңыз? Жалпы пластикалық хирургия мен сұлулық инъекцияларына қалай қарайсыз?

– Кез келген әйел сияқты мен де өзімді күтіп, жақсы көрінуге тырысамын. Арнайы құпиялар жоқ, әрине, генетика үлкен рөл атқарады. Менің өте әдемі ата-анам болды. Өкінішке орай, қазір менің анам да, әкем де жоқ, бірақ олар әдемі ғана емес, сонымен қатар олардың сыртқы келбетіне әсер еткен және маған мұрагерлік жолмен берілген рухани тұлғалар болды.

Менің пластикалық хирургия мен сұлулық инъекциясына деген көзқарасым оң. Бұл әсіресе қыз-келіншектерге, әсіресе көпшіліктің көз алдында жүрген актрисаларға, әншілерге көп көмегі тиеді деп ойлаймын. Шынымды айтсам, мен пластикалық хирургияға әлі барған жоқпын, менің терім мен бетім жақсы, бірақ мен инъекцияларды елемеймін. Модерацияда олар өте жақсы жұмыс істейді және мүмкіндігінше ұзақ уақыт бойы әдемі, балғын және жас болып қалуға көмектеседі. Бұл әдепсіз болып көрінуі мүмкін, бірақ мен 47 жасымда жақсы көрінемін деп ойлаймын (жымиды).

Бірде сұхбатыңызда қыздарыңыз атақты болған күніңізді аяқтады деп айттыңыз. Неліктен? Қазір жақын достарыңыз бар ма?

17 жасымда Мәскеуде өткен «Таңғы жұлдыз» байқауында бас жүлдені жеңіп алып, сол жерде Гран-при алып, бір жылдан кейін Еркеш Шәкеевтің «Ақ көйлек киген қыз» өлеңіне жазылған Болат Сыздықовтың әнін орындадым. бүкіл ТМД елдеріне танымал. Рас, одан кейін бірде-бір қызым қалмады. Олардың барлығы қызғаныштан «өлді».

Бейнелеп айтқанда, тек достарым ғана емес, тіпті ең жақын туыстарым да, мен өзімнің терең сырларымды сеніп тапсырдым. Бірақ мен бұған сабырмен, тіпті түсіністікпен қараймын. Мен оларды түсінемін, өйткені, шынымды айтсам, менде қызғаныш көп, ал қызғаныш бәрімізде болатын қасиет. Тек бұл сипатты әркім дұрыс пайдалана бермейді. Мысалы, қызғаныш мені одан әрі өсуге ынталандырады.

Подруги болса, менің жақын достарым жоқ, бірақ жақсы таныстарым көп. Менің жалғыз, жалғыз шынайы, адал, жан досым Болат Сыздықов болды. Бұл қандай да бір ерекше қарым-қатынас болды, өйткені біз құрдық, біз жараттық, біз құрастырдық және бізде туысқан рухтар болды. Бірақ бізді өлім ажыратты. Менің енді ешқашан ондай досым болмайды. Ал ол кеткеннен кейін ішімде пайда болған түпсіз тесікті толтыратын ештеңе жоқ. Өйткені мұндай дос өмірде бір-ақ рет болуы мүмкін, ал бұл әркімде бола бермейді.

Сіз сахнада өте сирек өнер көрсетесіз, сирек концерт бересіз. Бұл немен байланысты?

Менің сахнада өнер көрсеткеніме биыл 30 жыл болады. Осы жылдар ішінде менің қымбатты және ұмытылмас досым, тамаша музыкант, гитарист, продюсер және композитор Болат Сыздықовпен бірге «Мюзикола» дуэтінің аясында біз көптеген концерттер бердік, көптеген қалалар мен елдерді араладық, фестивальдерде өнер көрсеттік, Қазақстанның атынан өнер көрсеттік. Америкада, Испанияда, Швейцарияда және Германияда.

Қазір мен кейде орындаймын, бірақ мен шығармашылық іске асырудың басқа, жоғары деңгейіне жеттім. Мен орындаушы ғана емес, музыканың авторы, сөздің авторы болғандықтан, қазір басқа өнерпаздарға да ән жазып жүрмін. Бүгінгі таңда менің ең үлкен шығармашылық қуанышым және мақтанышым – музыкасы мен либреттосын жазған «Тағдыр аркандары» балеті. Оны елордалық «Астана Балет» театры тамаша хореограф Мукарам Авахри қойды.

Сондай-ақ бір сырымды айтамын, қазіргі уақытта тұсаукесері осы жылдың соңында өтетін мүлдем жаңа, ерекше, ерекше балеттің музыкасымен айналысып жатырмын.

Мені жастайынан «Мюзикола» әндерін тыңдап өскен, ересек, беделді жанкүйерлер шақырады. Әрине, осындай жандарға алғысым шексіз. Кейде үлкен қалалардың концерттеріне шақырады, мүмкіндік болса, бас тартпаймын. Бірақ көп уақытымды шығармашылық жағынан алғанда, мен қазіргі уақытта авторлық композиторлық қызметке арнаймын.

16 мамырда Алматы театрында менің өмірімдегі алғашқы үлкен шығармашылық кешім өтеді, соған дайындалып жатырмын, толқудамын және «Мюзикл» әндерін сүйетін тыңдармандарымды асыға күтемін. және менің жұмысымды ұнататындар.

Сұхбаттасқан Айнас Өндіріс.

Поделиться:
Наверх

Қазақ орындаушыларының аккордтар және әндер сайты