02 желтоқсан 2023
Неліктен Qazaq Oil шоудың Астанаға сапарын қолдады
Естеріңізге сала кетейік, желтоқсан айында астаналықтар мен қала қонақтары «Джулия» мюзиклін тамашалай алады. A'Studio тобының әндеріне негізделген махаббат хикаясын алматылықтар бұрыннан сүйіп, оңтүстік астанада екінші жыл толымды табыспен жинап келеді. Енді мюзиклдің шығармашылық тобы Астана сахнасында өнер көрсетеді. Бұл Qazaq Oil компаниясының қолдауының арқасында мүмкін болды. Іс-шараға қатысқандар бизнестің мұндай ірі мәдени жобаларға қатысуының себебін түсіндірді.
– «Джулия» мюзиклінің идеясы маған баяғыда, сонау 2016 жылы туған, – кейін мен Байғали Серкебаевқа келіп, осы жобаны ұсындым. Ол бізді қолдады, біз дайындықты бастадық, бірақ кейін пандемияға байланысты жобаны тоқтаттық. Содан кейін жұмыс қайта жанданды», - деп еске алады мюзиклдің бас продюсері Қайрат Құлбаев. – Бастамас бұрын біз кастинг жариялаған болатынбыз, оған 3 мыңнан астам үміткер жарияланған болатын. Түйіндеме арқылы біз тікелей тыңдауларға 300 адамды таңдадық. Тыңдаудың нәтижесінде біраз адамдар алынып тасталды, ал бізде 60 актер қалды. Бастапқыда Ресейде, Украинада, Беларусьте, Қырғызстанда, Өзбекстанда кастинг жарияланғанымен, бәрі де өзіміздің қазақ жігіттері. Әрине, бастапқыда әртістер «шикі» болды - біз оларға бірнеше ай бойы актерлік және вокал курстарын бердік. Олар қалай келді және олар аспан мен жер болды, олар үлкен жасампаз өзгерістерге ұшырады. Қазір біздің жігіттердің барлығы фантастикалық ән айтады, олардың дауыстары керемет, актерлік және вокалдық шеберліктері тамаша.
Ал режиссерді шетелден шақыру туралы шешім қабылданды - Қазақстанда ешкімнің мюзиклдерді қою тәжірибесі болмаған. Таңдау шетелде, соның ішінде Германия мен Швейцарияда көптеген қойылымдарды қойған Мариинский және Үлкен театрлардың режиссері, тамаша кәсіпқой Василий Бархатовқа түсті.
– Мюзиклге барлығы 115 адам тартылған – актерлармен, сахна қызметкерлерімен, техникалық қызметкерлермен, бэк-офистермен, маркетинг және сауда қызметкерлерімен бірге. Көріп отырғаныңыздай, айтарлықтай көп жұмыс орындары ашылды», - деп жалғастырды Қайрат Құлбаев. – Жобаны бастамас бұрын біз маркетингтік зерттеулер жүргізіп, әлеуетті аудиторияны сараптадық. Ол кезде қазақстандықтар негізінен мюзиклді кино деп түсінетін. Әрине, бұл жанр еліміз үшін жаңалық. Біз шоуды бастағанда, алғашқы көрсетілімдерден кейін залдан шығып бара жатқан көрермендерден сауалнама жүргіздік - негізінен олар қатты қуанды. Мен мұны ұятсыз деп айта аламын, бірақ мюзикл көрермендердің көпшілігін қуанта алмады. Бұл оңай жанр сияқты, бірақ театр, музыка, актерлік шеберлік, декорация және технология бар. Сонымен қатар, біздің мюзиклдің сюжеті - бұл абсолютті жақсылық, махаббат, аудиторияда жағымды эмоцияларды көрсететін нәрсе.
Фото: баспасөз қызметінің мұрағаты
Продюсердің айтуынша, өндіріске қатысқан әрбір адам үлкен тәжірибе мен тәжірибе алды.
«Тіпті сахна сыртында жұмыс істейтін қызметкерлер – менеджерлер, техникалық менеджерлер, түрлі цехтардағы жұмысшылар, дыбыс, бейне, макияж, реквизиттер, декорация мамандары – барлығы керемет әсер алды», - дейді Қайрат Құлбаев. – Осылайша біз тұтас индустрияны құрып жатырмыз, ал біздің мамандар қазірдің өзінде басқа жобаларға шақырылуда. Біздің техникалық мамандарымыз қазірдің өзінде үлкен сұранысқа ие екенін білемін, және олар басқа жобаларға дайындықпен келеді.
«Джулияны» Астанаға әкелу идеясы өте қарапайым болды: мюзикл Алматыда көрсетілген кезде, шоу жасаушылар көптеген оң пікірлер мен жауаптар алды. Әлеуметтік желілерде көптеген сұрақтар туындады: «Джулия» елордаға қашан келеді? Дегенмен, мұндай ірі қойылымды басқа қалаға әкелу оңай және арзан жұмыс емес: мұнда күрделі декорациялар, құрал-жабдықтар, мюзиклге жүздеген адам тартылған. Мұндай турдың ақысын төлеу үшін билеттер өте қымбат және көптеген астаналықтар үшін қолжетімсіз болуы керек. Көмекке Qazaq Oil келді.
Фото: баспасөз қызметінің мұрағаты
«Компанияның қолдауының арқасында біз елорда жұртшылығын қуантуды шештік», - дейді Қайрат Құлбаев. - «Джулия» ісі – шығармашылық жобада жүзеге асырылған кәсіпкерлік идея. Кәсіпорындар біздің мюзиклімізді қолдайды және бұл маңызды. Шығармашылық пен бизнес арасындағы синергия өте маңызды. Бизнес қызықты шығармашылық идеялар мен шығармашылықты дамытуға көмектеседі. Ал біз сияқты жобалардың коммерциялық әлеуеті ессіз. Қазақстандықтар – әнші халық. Ал шығармашылықты дамытуға дұрыс қолдау көрсетсе, меніңше, тиімділігі жоғары болады. Қазақстанда біз қазірдің өзінде көптеген концерттер мен шығармашылық жобаларды көріп жатырмыз - идеялар сөзбе-сөз атқылауда. Ал «Джулия» сияқты жобалар еліміздегі креативті индустрияның дамуына үлкен серпін бере алады. Біздің жоба креативті экономиканың бір бөлігі болып табылады. Мүмкін бұл кәсіпкерлерді, шығармашылық адамдарды шабыттандырады және олар ұқсас шоулар жасайды немесе одан да жақсырақ шығар.
Продюсердің айтуынша, «Джулия» Қазақстанның ТМД-ның маңызды мәдени орталықтарының біріне айнала алатынын көрсетті.
– Кезінде, әрине, біз Мәскеу, Санкт-Петербург, Киевке назар аудардық. Ал бүгін біз үлгі бола аламыз. Бізде бүгінде бүкіл ТМД елдерінде трендтерді белгілейтін көрнекті суретшілер бар, сондықтан біздің болашағымыз өте зор – бізге тек жақсы идеяларды алға жылжыту керек», - дейді Құлбаев. - Мысал келтірейін: әйгілі «Мамма Миа!» мюзиклі бар. - ол 30 жыл бойы әлемнің бірнеше мегаполистерінде сәтті жұмыс істеп келеді және Лондон мен Нью-Йорктің визит картасы болып табылады. Осы және басқа мюзиклдерді көруге әлемнің түкпір-түкпірінен адамдар арнайы келеді. Мұндай жобалар туристерді қалаларға тартуға көмектеседі. Адамдар концертке келеді, бірақ қонақүйлерде тұрады, мейрамханаларға барады - мұның бәрі табыс, салық. Ал бұл мәдениеттің драйвері.
Qazaq Oil бас директоры Төлеміс Шотановтың айтуынша, компания өз қызметінің басынан-ақ қазақ өнерін қолдауды стратегиялық мақсаттарының бірі ретінде таңдаған.
- Біздің компанияның ұстанымы қарапайым: бизнес тек ақша тауып қана қоймай, өз еліне, мәдениеті мен спортына инвестиция салуы керек. Бұл біздің әлеуметтік жауапкершілігіміз», – дейді серіктестік басшысы. – Біз қазақ боксшыларын, паралимпиадашыларды, су спортын, үстел теннисін қолдаймыз. Біз қазір ауыл мектептерін, оның ішінде спорт мектептерін қолдау бойынша үлкен бағдарламаны қолға алып жатырмыз – құрал-жабдықтар мен спорттық құрал-жабдықтарды сатып алуға қолдау көрсеткіміз келеді.
2023 жылы компания аз қамтылған және халықтың осал топтарын қолдау мақсатында Астанадағы әлеуметтік бағдарламаларға шамамен 120 миллион теңге бөлді. Өрттен зардап шеккендерге де ақша бөлінді. Ал 2023 жылы Qazaq Oil «Азия дауысы» байқауын қалпына келтіруге қатысты: компания бұл фестивальдің демеушісі болды.
- Өнерге тағы қалай көмектесетінімізді сараптай келе, біз «Джулия» мюзиклінің Астанадағы гастрольдік сапарын қолдауды жөн көрдік. Көпшілігіміз A'Studio тобының әндерін тыңдап өстік - оны аға буын да, жас буын да біледі. Сондықтан мюзиклді насихаттауға атсалысуды жөн көрдік», - дейді Төлеміс Шотанов. – Бүгінгі таңда мәдениет саласында көптеген жас таланттар, сан алуан түрлі жобалар бар, оларға көбінесе бизнестің қолдауынсыз қол жеткізу мүмкін емес. Мұндай қолдау дарындарға шығармашылық географиясын кеңейтіп, жаңа алаңдарға шығуға мүмкіндік береді. Біздің көмегіміз өскелең ұрпақтың тәрбиесіне әсер етіп, еліміздің жастарына қозғаушы күш береді деп сенеміз. Бұл жай ғана қайырымдылық емес – бұл болашаққа салынған инвестиция. Мәдени шаралар жаңа адамды үйретеді, тәрбиелейді, қалыптастырады деп ойлаймын. Біз қолдауды қажет ететін жаңа жобаларды үнемі іздейміз. Бұл еліміздің дамуына үлес қосуымызға берілген мүмкіндік.
Дереккөз: forbes.kz